• logo
  • shakarim
    u n i v e r s i t y
Білім беру бағдарламалары
6B01705 - Шетел тілі: екі шетел тілі
B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау білім беру бағдарламаларының тобы 6B01 Педагогикалық ғылымдар білім беру саласына кіреді.

Кіріспе
2022 жыл - 24 орын 2023 жыл - 23 орын «Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті» КеАҚ, шет тілдер кафедрасы, филология факультеті 6В01705 "Шетел тілі: екі шетел тілі"білім беру бағдарламасын жүзеге асырады. 6В01705 "Шетел тілі: екі шетел тілі" білім беру бағдарламасының түлегі педагогикалық, эксперименталдық, зерттеу, ұйымдастыру, әкімшілік, әлеуметтік және педагогикалық, білім беру және технологиялық қызметті жүргізу үшін қажетті дағдылары мен біліктеріне ие. Университетте 6В01705 «Шетел тілі: екі шетел тілі» білім беру бағдарламасы келесі бағыттарда жүзеге асырылады: - білім беру (педагогикалық): студенттердің басқа тілдік құзыреттілігін қалыптастыру үшін халықаралық стандарт деңгейін есепке ала отырып екі шетел тілінің мұғалімі ретінде; - эксперименталды-зерттеушілік: ғылыми-әдістемелік әдебиеттермен танысу, басқа тілдердің озық тәжірибесімен танысу, оны жинақтау және оның нәтижелерін оқу процесіне енгізумен эксперимент жүргізу; - ұйымдастырушылық-әкімшілік: барлық деңгейлерде әртүрлі тілдерді оқытудың мазмұнын жоспарлау; білім беру процесін ұйымдастыру және өткізу тәсілдерін анықтау; тілдік құзыреттілікті сақтау сапасын басқару және бақылау; - әлеуметтік-педагогикалық: дамыған болашағы бар және ойлау қабілеті бар мультимәдени адамды қалыптастыру; - білім беру-технологиялық: ақпараттық сауаттылық; оқу үрдісінде заманауи технологияларды (соның ішінде шетел тілдерін мультимедиялық оқыту) зерделеу және пайдалану. Білім беру бағдарламасының бірегейлігі студенттерге "Бакалавриат 2+2" қос дипломды білім беру бағдарламасы бойынша және Корей Джионсанг ұлттық университеті,Яна Амос Каменский атындағы мемлекеттік жоғары кәсіби мектеп сияқты шетелдік жоғары оқу орындарында академиялық ұтқырлық бағдарламасы бойынша оқуға мүмкіндік береді. Білім беру бағдарламасы жоғары оқу орны жағдайында ерекше білім беру қажеттіліктері бар студенттерді оқытуды, сондай-ақ оның әлеуметтенуін және қоғамға кірігуін көздейді.
Даярлау бойынша білім беру үрдісінің аяқталуының негізгі критерийі бакалавр білім алушылардың теориялық оқытудың кемінде 205 кредитін, сондай-ақ практиканың кемінде 27 кредитін игеруі, 8 кредит қорытынды аттестаттау болып табылады. Барлығы 240 кредит.
2 жыл.
Мақсаты
Білім беру саласында жоғары білікті, бәсекеге қабілетті, өз кәсіби қызметі саласында міндеттерді өз бетінше қоюға және шешуге қабілетті және дайын, қарқынды дамып келе жатқан көптілді және көпмәдениетті әлем жағдайларына барабар ден қоя отырып, екі шет тілінің мұғалімін қалыптастыру.
Түлектің біліктілік сипаттамасы
  • Берілетін дәреже / біліктілік
    «6В01705 – Шет тілі: екі шет тілі» білім беру бағдарламасы бойынша білім бакалавры
  • Кәсіп атауы / маманның қызметінің тізімі
    - орта негізгі мектептің екі шет тілі мұғалімі: - ағылшын және неміс тілдерінің мұғалімі; - ағылшын және қытай тілдерінің мұғалімі; - ағылшын және түрік тілдерінің мұғалімі - мамандандырылған мектеп (шет тілдерін тереңдетіп оқытатын және бірқатар пәндерді шет тілінде оқытатын мектептер); - орта техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарының екі шет тілінің мұғалімі.
  • СБШ (салалық біліктілік шеңбері) бойынша біліктілік деңгейі
    6 (кіші деңгейлер 6.1; 6.2; 6.3; 6.4 )
  • Кәсіби қызмет саласы
    6В01705 «Шетел тілі: екі шетел тілі» білім беру бағдарламасы бойынша білім бакалавры білім беру саласында өз кәсіби қызметін жүзеге асырады: - білім беру; - эксперименттік-зерттеу; - ұйымдастырушылық-басқарушылық қызмет; - әлеуметтік-педагогикалық; - оқу-тәрбие; - оқу-технологиялық.
  • Кәсіби қызмет нысаны
    - мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу ұйымдары; - бастауыш, негізгі және бейіндік мектеп; - мамандандырылған мектеп; - техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдары (колледж).
  • Кәсіби қызмет түрлері
    6В01705 «Шетел тілі: екі шетел тілі» білім беру бағдарламасы түлектерінің кәсіби қызмет түрлері: түлектер келесі кәсіби қызмет түрлерін орындай алады: - білім беру (педагогикалық): білім алушылардың шет тілді құзыреттілігін қалыптастыруға халықаралық-стандартты деңгейлік талаптарды ескере отырып, екі шет тілі мұғалімінің функцияларын орындау; - эксперименталды-зерттеушілік: ғылыми-әдістемелік әдебиетті оқу, шет тілді білім берудің озық тәжірибесімен танысу, оны жинақтау, оқу процесіне олардың нәтижелерін енгізумен эксперименттер жүргізу; - ұйымдастыру-басқару: әртүрлі деңгейлерде шет тілді білім берудің мазмұнын жоспарлау; Оқу-білім беру үдерісін ұйымдастыру және өткізу тәсілдерін анықтау; шет тілдік құзыреттіліктердің қалыптасу сапасының менеджменті және мониторингі; - әлеуметтік-педагогикалық: дамыған дүниетанымы мен ойлау қабілеті бар көпмәдениетті тұлғаны қалыптастыру; - оқу-тәрбиелік:
Карта учебных модулей по формированию компетенций
Тілдік және әлеуметтік-мәдени дайындық

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

-Жинақталған тарихи ақпаратты ажырату: Табиғат пен адам ағзасының шектеулі ресурстарын тиімді пайдаланады. - Білім беру, әлеуметтік және кәсіби жағдайлардың саяси және экономикалық контекстін, тарихи және заманауи оқиғалар мен үдерістерді сипаттау. - Әлеуметтік және кәсіби міндеттерді шешуде әлеуметтік, гуманитарлық және жаратылыстану ғылымдарының негізгі ережелері мен әдістеріне сүйену. - Ақпаратты жалпылау, талдау, қабылдау, мақсат қою және оған қол жеткізу жолдарын таңдау қабілеті; - Әлеуметтік, гуманитарлық және жаратылыстану ғылымдарының негізгі ережелері мен әдістерін ретке келтіру. - Жинақталған тарихи ақпаратты өлшеу; табиғат пен адам ағзасының шектеулі ресурстарын пайдалану туралы тиімді баға беру.

Кәсіби бағытталған коммуникация

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

- Оқылатын тақырып шегінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас негіздерін практикалық меңгеруді қамтамасыз ететін грамматикалық құбылыстарды ажырату. - Маңызды ақпаратты таңдау және пайдалану, мәліметтерді жіберу, әңгімелесушіні хабардар ету. -Берілген тақырып бойынша жеке қызығушылық пен кәсіби қызмет аясында өз көзқарасын айту, жиналған нақты ақпарат бойынша өз пікірін жинақтау және хабарлау, оқытылатын тілдің нормативтік талаптарына сәйкес лексика-грамматикалық материалды меңгеру деңгейін көрсетеді. - Іскери ағылшын тілі саласындағы белсенді сөздік қорларын пайдалана отырып, іскери хат-хабарлар мен хат-хабарларды ауызша және жазбаша нысанда баяндауға; - Мәтінді ұйымдастыру модельдерін, құралдарды меңгеруін көрсете отырып, күрделі тақырыптарға жақсы құрылған, егжей-тегжейлі хабарлама жасау байланыс және оның элементтерін біріктіру. - Білім берудегі жаңашыл идеяларды іске асыру, теориялық білімді практикада сынақтан өткізу, стандартты емес және баламалы шешімдерді табу; ғылыми мақала, есеп түрінде ғылыми-зерттеу және талдау жұмыстарының нәтижелерін жинақтау.

Әлеуметтік-саяси білім

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

- Гуманитарлық және әлеуметтік ғылымдар саласындағы негізгі оқу-жаттығуларды, өркениеттегі Қазақстан мәдениеті мен мәдениетінің базистік құндылықтарын анықтау. - Дүниетанымдық сипаттағы негіздерді сипаттау. -Мемлекеттің білім саласындағы саясатын жүзеге асыруда, тарихи және әлеуметтік-гуманитарлық сипаттағы ғылыми зерттеулер жүргізуде білім мен дағдыларды пайдалану. - Өз қызметі мен рефлексия нәтижелерін бағалауды талдау, әлеуметтік баламаларды жауапты таңдау кезінде пікір білдіру, пікір шығару қабілеті, идеяларды бағалау және гуманитарлық, әлеуметтік пәндер саласындағы қорытындыларды қалыптастыру. -Мәдениеттің жоғары деңгейін, әлеуметтік-гуманитарлық тақырыптарда пікірталастар кезінде өз ұстанымын дәлелдеу, дәлелдеу қабілетін меңгеру. - Әрі қарай оқу үшін қажетті материалды бағалау, ғылыми - зерттеу жұмысының нәтижелерін өңдейді және бағалайды.

Базалық тілдік дайындық

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

- Тілдің құрылысы мен қызмет етуінің жалпы заңдылықтарын анықтау. -Әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени тақырыптар бойынша шет тілінде ауызша сөйлеуді табиғи немесе оған жақын қарқынмен тану. - Сөйлеу интонациясын, айтылу стилін қалыптастыру; қарым-қатынас процесіне толық қатысу үшін сөздік және грамматикалық материалдардың қажетті минимумын қолданады. - Жанама қарым-қатынас жағдайында сөйлеу пәніне өзінің жеке көзқарасын білдіре отырып, ауызша/жазбаша пікір (естілген /оқылған) қисынды және дәйекті түрде құрастыру. - Оқылған мәтіндер мен көркем әдебиеттен ақпарат табу және алу. - Әр түрлі жағдайларда тікелей қарым-қатынас жағдайында әңгімелесушімен қарым-қатынас жасауға қолдау көрсету және ақпаратты хабарлау, сұрау және бағалау, қарым-қатынас бойынша Серіктестің пікірлеріне барабар әрекет ету, аргументацияны, тілдің эмоциялық - мәнерлі және бағалау құралдарын пайдалана отырып, өзінің пікірін/пікірін білдіру.

Мамандықтың педагогикалық негіздері

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

- Педагогикалық мамандықтың ерекшеліктерін анықтау, Оқу - тәрбие үдерісінде педагог-шетел тілі мұғалімінің қызметін ажыратады. - Қойылған мақсаттар мен міндеттерге сәйкес педагогикалық пәндердің стандартты, қолданбалы, заманауи әдістері мен технологияларын сипаттау. - Кәсіби қарым-қатынас аясында, оқу-тәрбие процесін жүзеге асыруда әлеуметтік және педагогикалық коммуникация тәсілдерін меңгеру. - Педагогикалық мониторингті талдау және жүзеге асыру, өткізілген оқу сабағынан немесе оқудан тыс іс-шарадан қорытынды жасау. - Педагогика және психология бойынша алған жаңа білімді ретке келтіру және оларды кәсіби қызметте қолданады. - Шет оқыту үрдісінде білім алушылардың жас ерекшеліктері мен педагогика біліміне негізделе отырып, білім алушылардың білім деңгейін бағалау.

Шетел тілдерін оқыту әдістемесі

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

- Шет тілін оқытудың жалпы мәселелерін, оларды шешу тәсілдерін, оқытудың мақсаттары мен міндеттерін анықтау. - Білім берудің жаңартылған мазмұнының және критериалды бағалаудың мақсаттарын түсінудің аса маңызды тәсілдерін сипаттау. - Педагогикалық практика кезінде қазіргі заманғы талаптарды ескере отырып, шет тілді білім беруде заманауи интерактивті және инновациялық-коммуникациялық технологияларды қолдану. - Әр баланың жас, сенсорлық және интеллектуалдық қабілетіне байланысты білім беру қажеттіліктерін талдау. - Шет тіліндегі оқу іс-әрекетінің барлық түрлерінің контекстінде заманауи әдістер мен технологияларды жіктеу. - Шет тілді білім беру әдістемесі бойынша заманауи оқулықтар мен оқу құралдарын түсіндіру және оларды оқу үрдісінде апробациялау.

Шет тілінің лингвопрагматикалық аспектісі

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

- Академиялық ағылшын тілінің нормаларын, оның белгілерін, функциялары мен құрылымын білу. -Берілген композициялық тіл түрінің академиялық мәтіндерін тану, оқылған, естілген, көргеннің мазмұнын, сондай-ақ оқып жатқан тілдің графикалы-орфографиялық және пунктуациялық жүйелерінің нормалары мен мазмұндалуының логикасын сақтай отырып, өз ойларын жазып бере алу. -Академиялық қарым-қатынас жүргізу үшін лексика-грамматикалық материалдың қажетті көлемін қолдану. - Негізгі ойды, идеяны бөліп алу, әр түрлі тақырыптарға әңгіме жүргізу, қызығушылық танытқан сұрақтардың кең ауқымы бойынша толық сипаттама беру, эссе немесе баяндама жаза білу. - Академиялық мәтіндердің, радиохабарлар мен сұхбаттардың жалпы мазмұнын оқып жатқан тілдің қажетті анықтамалық материалдарын таңдау арқылы құрастыру. - Жазбаша және ауызша түрде қорытынды жасай отырып, академиялық мәтіннің ақпаратын бағалау.

Лингвистикалық ғылым

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

-Ана және шет тілдерінің салыстырмалы-салғастырмалы сипаттамасын анықтау; - Тілді зерттеу әдістерін жүйелеу және қолдану; - Тілдік құбылыстарды салыстырмалы тілдерден тиісті мысалдармен суреттеу; - Интерференцияның алдын алу және еңсеру мақсатында Ана және шет тілдерін салыстырмалы талдау жүргізу; - Нақты материалды бақылаудан қорытындыларды дәлелдеу. Лингвистикалық теория мен тілдік бірліктерді практикалық талдау арасында параллель жүргізу; - Қазақ, ағылшын, неміс тілдері құбылыстарын әртүрлі деңгейде және әртүрлі кіші жүйеде салыстырмалы талдау әдістемесін бағалау.

Мәдениетаралық коммуникация тілдері

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

- Шет тілдерінің грамматикасын, фонетикасын және морфологиясын анықтау; Екінші шет тілінің құрылымы, тіл бірліктерінің қызметі туралы жүйелі түсініктері бар. - Шетел тілін тану және түсіну және ауызша және жазбаша түрде өз пікірін білдіру. - Қарым-қатынастың әр түрлі жағдайларында шет тілдерінің тілдік құрылымының бірліктерін пайдалану, яғни сөйлеу қызметінде лексикалық, грамматикалық және фонетикалық материалды сауатты және дұрыс қолдана білу; маңызды ақпаратты таңдау, мәліметтерді беру. - Әр түрлі тақырыптарға ақпараттық хабарламаларды түсіндіру, оқылатын тақырып бойынша ақпараттық хабарламалардың негізгі идеясы мен нақты мәліметтерін береді. - Адамдармен тікелей қарым-қатынаста қазақ, орыс және шет тілдерінде конструктивті байланыстар орнату, ауызша және хат алмасу түрінде келіссөздер жүргізу; - Сөйлеу тілінің әртүрлі тілдік құрылымын бағалау, таңдау және пайдалану.

Оқылатын тіл теориясы

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

- Теориялық грамматиканы (ғылыми грамматика негіздері ретінде), Теориялық фонетика (фонем туралы ілім, фонеманың жіктелуі), лексикология (сөз, оның шекарасы мен мәні туралы ілім), стилистика (Функционалдық стильдер теориясы, мәтінді зерттеудің негізгі тәсілдері) және ағылшын тілінің тарихы (тілдің даму тарихының негізгі кезеңдері, этимологиялық талдау негіздері, тілдік бірліктердің даму заңдары) негізгі бөлімдерін, міндеттерін, зерттеу әдістерін үйрену. - Негізгі фонетикалық, лексикалық, грамматикалық, сөзжасам құбылыстары мен ағылшын тілінің заңдылықтарын білуді қамтитын лингвистикалық білім жүйесін меңгеру. - Лингвистикалық теориялар саласында заманауи ғылыми-теориялық көзқарастарды қолдану. - Тілдік бірліктердің грамматикалық, синтаксистік, морфологиялық, контекстуалды және этимологиялық талдауын жүргізу, синхрониядағы және диахрониядағы тілдік құбылыстарды түсіндіру. - Тіл функциясын жіктеуге, проблемалық міндеттерді қоюға және шешуге; нақты материалды бақылаудан қорытынды жасауға және қорытуға міндетті. - Тіл теориясының әртүрлі аймақтарынан алынған білімді салыстыру, біріктіру және ғылыми әдебиетке реферат жасау.